[close]
Secret Inside Between Two Hearts


Relationship / 0 comments (+)
sangat sangat sedih sebab tengah baca one story about relationship antara & . sini ada sikit story about it.

"............ walaupun awak sibuk dengan kerja seharian,saya kecian kan awak.kerja sampai lewat malam,saya tak kesah tidur lewat malam untuk temankan awak,saya nak awak tidur dulu lepas tu baru saya tidur,kadang-kadang awak suka nyanyikan lagu untuk diri awak,untuk saya..kadang-kadang hehe awak ubah lagu-lagu tu tapi awak bila awak de dengan saya gembira hati ini awak tapi lepas awak tido saya menangis awak menangis memikirkan tentang awak.layak ke saya memiliki hati awak,saya bukan nak harta benda awak tapi saya nak awak menerima hati saya,saya tidakla secantik teman-teman awak tapii…..awak saya tahu awak takkan memilih saya dan awak ta boleh memilih saya sebab awak layak mendapat yang lagi bagus dari saya awak."
✂-------------------sambungan----------------------
"awak…..pernah sekali saya memikirkan sesuatu untuk awak,saya nak satukan awak dengan orang yang lebih bagus dari saya,saya dah jumpa,saya memang dah jumpa tapi dia milik orang lain yang juga teman awak sendiri..saya tahu awak dah dikecewakan,kali ini saya ta nak awak dikecewakan,awak menjaga saya seolah-olah saya telah menjadi milik awak tapi bukan…itu hanya tanda sayang awak kepada saya bukannya hati awak,awak saya sedih,saya ta nak kehilangan awak "
✂-------------------sambungan----------------------
"Semalam awak minta saya untuk teman awak buat kerja sampai lewat malam,awak minta maaf kat saya sebab kate awak,awak ta dapat nak borak-borak macam selalu dengan saya sebab awak nak concentrated kat kerja awak,masih lagi awak fikir pasal saya,tak pe awak saya ada dengan awak.awak call saya awak minta saya teman awak cukup dah tuh awak.saya takut ganggu kerja awak tapi awak kata tak pe.last-last awak tertidur,kecian awak saya doakan awak berjaya amin."
will be continue .

Labels:



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.Hello! I'm shahana. A folk Malay girl that still learning to be an excellent human sampai ke Tua kerepot. Likes blogging,bernyanyi sumbeng diam diam, berangan and errr facebooking?? very much.kita tak sign up facebook la hihi just here & twider saja. " There's Only One (SA) that I miss love & fight with "
Twitter Room

Tagboard
" The sound come from Inside " Guitar to Ukulele, ukulele was a given from my Mr. Pulse that had been with me for a several years that is about 4 to 5 years. This is one of my valuable gift that I love & I miss the bracelet more.


Instagram