[close]
Secret Inside Between Two Hearts


Hari raya vs test paper. / 0 comments (+)
Bila beriya-iya ziarah kubur sebab nak sambut raya ,
test kita plak yang terkubur sebab asyik nak beraya je .

bila kita asyik study je ,
raya pulak yang terlepas . 
Dear friends,
kawan-kawan saya :) selamat hari raya yea. maafkan salah saya dari hujung rambut sampai hujung kaki . mana tahu ada terlepas cakap ,saya gurau sebenarnya xde niat nak sakitkan hati tau kawan kawan haha. nak duit reraye bebanyak . tolong doakan kita untuk sem 2 ni lagi yea . biarkan hari ini lebih baik dari semalam and hari-hari sebelumnya.raya datang rumah tau kawan-kawan . saya doakan semoga rumah saya nanti ada buat open house untuk kawan kawan saya masa sekolah menengah huhu rindu la sebenarnya. tak nak la asyik open untuk kawan kawan abah je haha . Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin . 


 


← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.Hello! I'm shahana. A folk Malay girl that still learning to be an excellent human sampai ke Tua kerepot. Likes blogging,bernyanyi sumbeng diam diam, berangan and errr facebooking?? very much.kita tak sign up facebook la hihi just here & twider saja. " There's Only One (SA) that I miss love & fight with "
Twitter Room

Tagboard
" The sound come from Inside " Guitar to Ukulele, ukulele was a given from my Mr. Pulse that had been with me for a several years that is about 4 to 5 years. This is one of my valuable gift that I love & I miss the bracelet more.


Instagram