[close]
Secret Inside Between Two Hearts


apa nak jawab bila ada yang bertanya macam ni? / 0 comments (+)
cerita dalam harini yang bersamaan dengan 27/11/2011
- 1 -
hari ini ade kenduri arwah paklong aku,terjadi bile,aku nak pergi jemput abah dari rumah untuk pergi ke rumah maklong,suddenly dalam kereta dengan maklong ibu and ade sorang makcik ni sekali,abah duduk depan and im the driver,so tetibe
                             abah : "bile kau nak kahwin ngah?"
dah la nak keluar simpang time tu nasib mata ni tak kabur haha terpernjat dengan soklan abah tu,dengan makcik2 nye yang ade dlm kereta dengan slumber and penuh kekaveran(cover)haha aku jawab
                         me : "bile dah dikira-kira,(lameeeckit)....ntah la..(sambil wat muke :P,muke penuh  dengan tanda soal errr)" 
makcik kat blakang tegelak-gelak,malumalu.............
                          abah : bulan 12 la yea,tapi
tak tahu bile la yea?haha..
                          me : (gelak je mampu )...
tak tahu dah nak jawap ape.haha diam kan jela...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 2 -
aku tengah main dengan budak-budak,melayan la kirenye.budak tu sangat la "hyper"...tak perasan plak aku, ade orang tengah memerhatikan aku,then maksu aku bersuare dia kate,
                        maksu : dapat tak agaknye tengok angah main dengan anak sendiri haha
aku pe la gi ternganga la kejap ..and aku just balas dengan gelak tawa haha ..malumalu.then maksu aku tambah lagi
                        maksu : pastu suami korang duduk kat depan luar rumah tu.hahaha....
pape jela maksu.layan je maksu:))

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 3 -
tengah rancak ar konon tolong pakde aku buat air hidanghidang semua bagaila orang nak makan kan.nak tolong hulurkan air kat orangtu.yelah dah orangorang tu susah nak ambik air dengan ambik makanan lagi so tolongtolong hulurkan air la,so tetibe ade makcik ni kat sebelah aku nak ambik lauk,tetibe aku hulur air terus dia kate,eh jap makcik tu jiran maklong tau,so tetibe je la dia bersuare ,dia kate..
                     "ha layan mak mertua kau ni bebaik, kunk ha tak dapatkn haha"
sambil2 pilih lauk tu sempat pulak dia mengusik..aku yang nak hulur air pun tak tahu la nak detak kt mane air tu tetibe makcik tu kate macam tuh haha .mane nye tak, kelam kabut aku diakate macam tu,tapi makcik tu emg agak kelakar sikit dia suke mengusik orang orang yang melatah ni,tapi saye tak melatah ok.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
cukup la tu nanti sambung ade lagi sebenarnya.korang ne nak bace entry pepanjang nih haha.so untuk jawab soklansoklan tu , korang gelak je la..konon wat muke blur haha padahal dalam hati nak kawen.konon tarikh  12122012,03032013  ...la pe de kat tarikh tu..haha papejela....conclusionye.jawab jelah dengan senyuman safe zone hahaha


Labels:



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.Hello! I'm shahana. A folk Malay girl that still learning to be an excellent human sampai ke Tua kerepot. Likes blogging,bernyanyi sumbeng diam diam, berangan and errr facebooking?? very much.kita tak sign up facebook la hihi just here & twider saja. " There's Only One (SA) that I miss love & fight with "
Twitter Room

Tagboard
" The sound come from Inside " Guitar to Ukulele, ukulele was a given from my Mr. Pulse that had been with me for a several years that is about 4 to 5 years. This is one of my valuable gift that I love & I miss the bracelet more.


Instagram