[close]
Secret Inside Between Two Hearts


I lost my words because.. / 0 comments (+)
budak tu lebih kurang macam ni

 ! dia ta layak jadi seorang bapa yang bertanggungjawab . dia ta layak menjaga seorang budak . sebab pe aku cakap dia macam tuh ? sebab aku tengok dengan kepala mata aku sendiri macam mane dia wat kat anak dia! if aku ada hak pertahankan budak tu yes i do! tapi nak wat macam mane kan. macam ni .first dari jarakyang ta jauh sangat kan aku da nampak lelaki ni dukung anak dia tapi aku ta sure time tu anak dia menangis o what sebab kt situ cam bising ok. then aku nampak dia goncang kan anak dia. anak dia menangis tau. HELLO pakcik yang berpendidikan mara sekali pun pujuk la . anak kau sendiri la . cubit yang ta sakit ut pown oke la ni ta. HEY  budak tu macam 2/3 taun macam tu taw . kau mara macam mara orang boleh fikir pun ta gune ok. then kebetulan aku nak pergi ke kereta la nih dia punye kete pun upenye sebelah aku je.aku slow cikit jalan coz nak tengok pe dia wat kat anak dia.tau ta cara PALING BAIK masuk kan anak dalam kereta adalah dengan membaling anak tu ke dalam kereta . pandai sangat ! budak yang ta taw ape2 di wat macam tu ! kecian budak tu . korang tau ta . aku paling sedih part nih . budak tu bangun tau lepas kene baling tuh , dia bangun dia pandang aku n adik aku macam minta tolong ok sambil menangis-nangis, then lepas tu pakcik yang berpendidikan ni kan tampar anak dia tu k. korang fikir la if koranng jadi seorang anak yang melihat sendiri  ? . if korang jadi seorang perempuan/wanita yang melihat ? if korang seorang ibu yang melihat ?dan if korang seorang isteri yang mempuyai anak kecil, melihat ? apa korang rasa ?(lainla if xde perasaan) sayu taw sayu! kecian budak sangat kecian .comel plak tuh .gurl tau pastu dia ikut rambut tepi .. comel sangat napa ade orang lelaki seorang bapa yang macam tu  masih ade dimuka bumi lagi ??dia ta layak ! sedih la aku tengok . kepada lelaki/bapa kepada anak tolong la jangan wat macam tu . ta nak o ta tahan anak tu menangis hey ta payah suruh isteri mengandung . FULLSTOP.(maaf agak kasar . sangat sedih )-ibu cakap aku de hak.?terlambat.

Labels:



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.Hello! I'm shahana. A folk Malay girl that still learning to be an excellent human sampai ke Tua kerepot. Likes blogging,bernyanyi sumbeng diam diam, berangan and errr facebooking?? very much.kita tak sign up facebook la hihi just here & twider saja. " There's Only One (SA) that I miss love & fight with "
Twitter Room

Tagboard
" The sound come from Inside " Guitar to Ukulele, ukulele was a given from my Mr. Pulse that had been with me for a several years that is about 4 to 5 years. This is one of my valuable gift that I love & I miss the bracelet more.


Instagram