[close]
Secret Inside Between Two Hearts


28 september 2011 .. Hari yang Tidak disangka / 0 comments (+)
TERIMA KASIH . 谢谢 . THANK YOU .
ILOVE MY SISTER NURTASHA & MYFRIENDS!-Memang best!.tak tahu ni nak mulakan macam mana. ok-ok ,steps diorang yang saya dapat KESAN selepas 'aktiviti-aktiviti haram'yang telah dijalankan haha

  • ain ajak pergi beli makan plus beli topup angah dia lepas balik kelas tu,then terus ok jela,ok saya follow then dah pukul 7lebih ni pergi la mandi bagai semua dalam pukul 8 kot kitorang keluar dengan muka ain yang macam tak ada apa-apa yang akan berlaku haha.saya pun tak terfikir apa-apa pulak.sekejap ! korang diorang guna handphone saya call semua orang haha call sape ntah mula dari pagi sampai la nak kuar malam tu.ok tak kisah pun.mengayau-ngayau la handphone tu,btw diorang tak wish haha.jahat!haha
  • ok.ni dah ondway balik rumah dengan ain,sampai kat lorong 4 dia suruh saya slow sikit jalan sebab kitorang ni pergi beli makanan naik kaki then alasan dia ,dia tak nampak jalan!ok fine.slow haha padahal!kan ni makan dia haha!bertuah punya ain.
  • ok ni nak sampai rumah dah ni,dia tanya 'eh nape rumah kita gelap ?'then ain call salah sorang housemates kitorang(sebenarnya tu hint dia nak bagitahu kat diorang, kitorang dah nak sampai umah haha),saya pulak tak de syak pe2 myb pernah jadi xde elektrik kat rumah kan haha so biarkan jela
  • sampai je depan rumah,haha apa yang korang rasa?haha saya tak boleh nak cakap apa!nampak belon!makanan!meje!betul ke apa yang saya nampak??hahaha
  • bermulalah dengan lagu 'happy birthday'haha sangat sweet!THANK YOU!! dan jangan lupa tepung yang berada ditangan zuleha harun!aksi bermula!!
HEI ! ada lagi la sebenarnya.saje tak nak detak kat sini.nanti senang cari kat GOOGLE .! pergi search facebook kawan-kawan saya jelah! :D
LOVE.OUR.FRIENDSHIP
LOVE . U . SISTER(TASHANA)




    ← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

    Greeting
    Thank you for dropping by.Hello! I'm shahana. A folk Malay girl that still learning to be an excellent human sampai ke Tua kerepot. Likes blogging,bernyanyi sumbeng diam diam, berangan and errr facebooking?? very much.kita tak sign up facebook la hihi just here & twider saja. " There's Only One (SA) that I miss love & fight with "
    Twitter Room

    Tagboard
    " The sound come from Inside " Guitar to Ukulele, ukulele was a given from my Mr. Pulse that had been with me for a several years that is about 4 to 5 years. This is one of my valuable gift that I love & I miss the bracelet more.


    Instagram