[close]
Secret Inside Between Two Hearts


antara perkara yang ada pada lelaki dan wanita........... / 0 comments (+)
wajah lembut bersinar bak bidadari serta riak keibuan mampu membuatkan kaum adam berasa tenteram. tidak kira sama ada ketika sedang mengalami tekanan, cemas, dan gelisah, wajah mereka tetap mampu menenangkan hati apatah lagi saat bermanja,sesiapa sahaja pasti senang hati,

antara perkara yang ada pada lelaki dan wanita ialah kehendak untuk dicintai dan mencintai.seseorang itu akan memahami perasaan dan jiwa suami isteri apabila tahu cara bagaimana kasih sayang itu dilahirkan.

seorang isteri bukan sahaja menjadi kunci kebahagiaan dan ketenteraman jiwa raga suami, malah ia menjadi kunci kejayaan hidupnya. wanita adalah pendorong semangat.

kata orang, di belakang setiap lelaki yang berjaya itu terdapat seorang perempuan yang bijaksana dan berjiwa besar, lelaki lazimnya memerlukan seorang wanita yang mampu memberinya semangat dan dorongan yang jitu untuk mereka berjaya.

kehidupan selepas kahwin adalah kehidupan sebenar.

memang perkahwinan itu satu perjudian. Antara baik dan buruk,manis dan pahit ketika bersama mengorak langkah memasuki gerbang perkahwinan silih berganti menjadi dugaan. Lebih-lebih lagi,insan yang akan memimpin tangan kita itu adalah asing bagi kita.

 " Tetapi siapa tahu rahmat yang Allah telah janjikan kepada setiap hamba-Nya. Allah tidak akan menganiaya hamba-Nya yang pasrah dan redha pada takdir. "

tq.

Labels:



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.Hello! I'm shahana. A folk Malay girl that still learning to be an excellent human sampai ke Tua kerepot. Likes blogging,bernyanyi sumbeng diam diam, berangan and errr facebooking?? very much.kita tak sign up facebook la hihi just here & twider saja. " There's Only One (SA) that I miss love & fight with "
Twitter Room

Tagboard
" The sound come from Inside " Guitar to Ukulele, ukulele was a given from my Mr. Pulse that had been with me for a several years that is about 4 to 5 years. This is one of my valuable gift that I love & I miss the bracelet more.


Instagram