[close]
Secret Inside Between Two Hearts


Happy father's day 2011 / 0 comments (+)
Kadang-kadang kita nak keluar kena minta izin , tapi kita takut nak minta izin kan
and kadang-kadang kita da dapat result , tapi kita takut nak bagi tengok
tapi tau ta korang dia ta de makne takut dalam diri diorang untuk membesarkan kita , ta takut untuk melindungi kita  , ta takut menempuh segala dugaan demi mencari rezeki untuk kita
and mereka adalah abah . ayah . walid . baba . daddy . abi . ayahda kita  ❦
hotfm
dear abah,
ohooii pakcik zol haha saya sayangkan anda.kali ni bu wat kek no 50 lagi ke hahaha.pakcik zol tahukah anda bahawa anda lah seorang bapa yang bertanggungjawab woohhoo terbaik haha.kadang2 emang susah nak kua dengan member tapi saya saya dan saya dah biasa and dah ta kisah and bila ditanya kua dengan sape tahukah anda saya malas nak jawab yang saya nak kuar dengan member sebab pe ? sebab jawapanya saya dah tahu haha and kitorang da bole print itu jawapan bagi sesape yang ajak kuar.tapi kadang-kadang if bu yang pintas abah kate bole.abah terpaksa akur if ade hal penting barula bole . bhaha and saya lebih suke keluar dengan family sekarang.tapi ta bermakna saya ta nak kuar dengan mereka yang tersayang oke =D .so iloveu la abah haha .kepada abah-abah bapa-bapa kat seluruh dunia ni kan especially kepada bapa yang telah membaling anaknya tu saya nak bagitahu anda bahawa siapa lagi yang akan mewarisi keturunanmu mewarisi kebijaksanaanmu jikalau bukan anak-anakmu sendiri.so happy fathers day .susah nak jage kitorang yang degil ni .ibarat jaga berpuluh-puluh ekor lembu lagi senang daripada jaga seorang anak perempuan.tapi itulah dinamakan ketentuan yang maha esa.sayafahammaksud itu.terimakasih terimakasih and terimakasih
 ℤoℒℒ ℳusÅ

Labels:



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.Hello! I'm shahana. A folk Malay girl that still learning to be an excellent human sampai ke Tua kerepot. Likes blogging,bernyanyi sumbeng diam diam, berangan and errr facebooking?? very much.kita tak sign up facebook la hihi just here & twider saja. " There's Only One (SA) that I miss love & fight with "
Twitter Room

Tagboard
" The sound come from Inside " Guitar to Ukulele, ukulele was a given from my Mr. Pulse that had been with me for a several years that is about 4 to 5 years. This is one of my valuable gift that I love & I miss the bracelet more.


Instagram